Een bijkomend probleem is altijd de MEDIA, de media zou als het goed is niet politiek getint moeten zijn en zo zouden programma's op tv en de radio objectief moeten zijn en dus niet voor of tegen een parti. Je kunt zeggen das tog moeilijk voor een mens voor een journalist dus... wel daar heeft een journalist nu 4 jaar een opleiding voor op het HBO om dat juist te leren
Jammer was het dat veel journalisten pim niet lieten uitpraten in hun programma's en dat ook veel media stations pim en LPF veel zwarter hebben gemaakt dan dat het allemaal was uitspraken werden verdraait aangepast overdreven of soms veelvuldig geknipt. Bij een programma als bijvoorbeeld kopspijkers was duidelijk te zien welke politieke voorkeur de makers van dat programma hadden in iedergeval heb ik bij kopspijkers nog nooit iemand van D66 belachelijk gemaakt zien worden
Zo geeft de media de massa tog een verkeerd beeld, aan de andere kant fdeet pim hier samen met zijn grote vriend henk westbroek en zijn radio show ook wel lekker overdreven aan mee dus verwijten hierover mag LPF niet maken...
Een Imam heeft een voorbeeld functie wat een Imam zegt heeft een veel grotere indruk als wat Jan op de hoek loopt te verkondigen doordat deze Imam een veel groter bereik heeft om zijn meningen en stellingen te verkondigen moet hij dus ook veel beter opletten wat hij dan zegt
Hoe verder je stem zal rijken binnen een groep of zelfs een hele samenleving hoe beter je op je woorden moet gaan passen
Denk je eens in wat er zou gebeuren als president bush (ook niet mijn vriend) zou oproepen tot een OORLOG tegen de ISLAM stel dat ie dat zou doen... wat zou de inpakt wel niet zijn???
Wel dat doet ie dus niet waarom roepen hoge priesters in de islam dan wel op tot een Jih-Hat (heilige oorlog) tegen de vijanden van de ISLAM (westen) ... ik bedoel wie moet er nu eens op zijn woorden gaan passen