Originally posted by Peter4you
Wat mijn doel is met dit mailtje?
Enigzins begrip, acceptatie, en respect krijgen.....maar meer anderen erop wijzen dat niet alles zo leuk is als het lijkt
.
iets wat ik irl meestal zeer boos/fel tegen iemand zeg als ik mer dat hij zich beter wil voelen dan een ander, of een beetje gaat lachen om een invaliede bijvoorbeeld.
mijn neef is drie dagen jonger dan mij, hij heeft duchene, oftewel zijn spieren zwaken af.
ken gewoon niet tegen dat soort humor.
Vele mensen doen zich tegenover anderen beter voor dan dat ze in werkelijkheid zijn
. Waarom? Omdat je er dan bij hoort? Ik niet...ik uit het wel en neem mijn verantwoordelijkheden! Dat is niet voor iedereen toegelegd
.
daar kots ik nou ook van, is tegenwoordig modo ofzo lijkt wel, tewijl een eigen kijk zo mooi en verhelederend kan zijn.
Ik ga sinds een aantal maanden om met een paar vriendinnen per mail en msn, maar zij zijn al verliefd op een ander. Maar iemand steunen kunnen ze wel. Daar ben ik ze zeker dankbaar voor
! Andere mensen negeren je gewoon als je maar iets anders ben
. Je kan nu wel zeggen dat dat niet zo is, maar ik heb daar veel ervaring mee!
klopt, ik ben vaak extreem in men uitspraken zowel irl als op een forum, heb ook ervaring met mensen die je dan niet meer willen kennen ofzo.
Wat mis ik dan?
Een arm om me heen, een knuffel, respect! Liefde en een relatie kan je niet afdwingen, dat overkomt je op een keer. Maar ja wanneer...
...geduld is een schone zaak.
Respect ? die vind ik intressant, de rest is vrij standaard (klinkt misschien lullig maargoed)
Van wie mis jij dan respect ?
ouders, vrienden familie ? of bedoel je respect van meisjes/mensen op straat ect.. ?
Als je mensen op straat bedoelt, verspil geen moeite hun respect krijg je over het algemeen niet, ben je ook niet uniek in.
denk dat er heel weinig mensen alom gerespecteerd zijn, ik zeker niet
Liefde ?, liefde is heel simpel, je moet ervoor openstaan.
en zelf wat onderenemen.
Groetjes,
Sander
http://www.cu2.nl/emotion24
sander24gr@hotmail.com [/QUOTE]
[/b]
Groeten
van een Klootzak