Enkele bericht bekijken
Oud 26 June 2002, 12:47   #15
DarkSilence
Lid

DarkSilence's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak

Geweldig he' , Weet je ook wat je dr aan gaat doen of is dit gewoon een nieuw snij topic post forum ?

ik bedoel het zal best niet normaal zijn, athands ik vind een mes in men darmen nou niet echt heerlijk en kick ook niet zo op bleod..

maar doe dan fucking iets, inplaatst van gezellige ervaringuitwisseling..
je doet je naam eer aan... hier help je dus echt niemand mee

Ik gaat ff mijn mening geven hierover:
Het gaat allemaal om het zelfbeeld dat je hebt. Je denkt dat je zelf nix waard bent, ik zeg expres denkt... Want in feite ben je net zoveel waard als elk ander mens. Ik heb nog nooit in mezelf gesneden, kheb wel op het punt gestaan het te doen, maar ik ben er niet aan begonnen. Het is ook geen uitweg. Ik denk dat je in jezelf snijdt omdat je denkt dat je nix waard bent en je jezelf wil straffen, zoals je al zei je hebt een hekel aan jezelf. Maar denk nou eens goed na, je zei zelf al dat je mensen hielp die gepest worden, dat getuigd toch van dapperheid. En dat maakt je zeker een goed mens. Er zijn genoeg mensen die dat niet zouden doen. Ik denk dat het ook zeker handig is om met lotgenoten te praten hierover. Je kan ten eerste ervaringen uitwisselen en je helpt ook de mensen die hetzelfde probleem hebben. Zij zijn ook blij dat je hun helpt en dat ze er niet alleen voor staan, dit geeft je misschien ook wel weer een beter gevoel over jezelf. Misschien moet je ook eens met goede vrienden erover praten, vraag ze eens waarom ze met jou bevriend zijn. Je zal verbaast zijn hoe ze jou waarderen. Het heeft veel met onzekerheid te maken. Ik ben zelf ook erg onzeker geweest, maar door het helpen van mensen, krijg ik iedere keer het gevoel dat ik toch wat goeds doe. Zelfs dit berichtje tikken geeft me een goed gevoel, al weet ik niet eens of je er wat aan hebt. Je moet jezelf leren waarderen en dat is heel moeilijk als je eenmaal in zo'n cirkel zit. Ik heb hier niet echt ervaring mee, maar ik kan me wel een beetje indenken hoe het is. Misschien zeg ik dingen die voor geen meter kloppen, maar denk er maar eens over na. Vraag aan andere wat ze waarderen aan jou. Doe dit alleen bij mensen die je kan vertrouwen. en zorg dat het serieus overkomt, anders krijg je antwoorden die nergens op slaan, leg er nadruk op dat ze eerlijk moeten antwoorden.

En een tip die voor mij altijd werkt:
Gebruik muziek als uitlaatklep, dus ipv een mes ofzo. Zet gewoon hard muziek aan, bler mee en denk aan de dingen die je voor anderen hebt gedaan en wat je voor anderen hebt betekend!

http://seawars.cjb.net <-- Check it out!
DarkSilence is offline   Met citaat antwoorden