Citaat:
Originally posted by Foetsy
verschil moet er zijn tussen mensen, zo heb je mensen met ADHD, iemand in m'n klas heeft dat. Die begint soms ook zonder reden zomaar te slaan, en dat leer je hem niet af, hoe ver je hem ook met een hele groep de grond in stampt (met woorden dan he). Zo kunnen ook die mensen heel depressief worden, om iets waar ze zelf nix aan kunnen doen.
|
Het was geen ADHD kind, want zoals klootzak al zei, die krijgen professionele hulp,die mogen volgens mij geeneens op een normale school zitten..
Citaat:
Originally posted by klootzak
Goed dan ingaand op de poster..
Heel kut dat dat gebeurt,
maar koppel al die shit uit het verleden er niet aan.
en waarom geef je je zelf de schuld ?
denk je dat een ander dit niet had gehad ?
er zijn toch heel wat lijken door zinloos geweld en dit soort dingen gebeuren ook vaak.
dus,
Lees je eigen tekst eens na, 20 keer ik, dan nog een paar keer lomp..
ik kan me niet voorstellen dat je dat meent..
als dat wel zo is,
wordt wakker ontmoet realiteit.
je vraagt hier niet om, klopt.
toch krijg je het..
dus je moet ermee omgaan.
en die gozer, wat kan je dr over zeggen, gelijk aan schijtpapier
|
Kijk us ik ben al depressief, wat je waarschijnlijk al weet, maar op dit soorten dingen zit ik echt niet te w8en, en ik weet niet of ik iets verkeerd deed of dat die jongen iets tegen me had..of dat die het zonder rede deed.. en ik koppel het niet aan mijn verleden, het is gewoon, ik loop al een paar jaar met een kutgevoel rond, en heb al het gevoel dat ik nix goed doe, en dan krijgen ik dus ook weer zo'n ruzie erbij.
En ik vind soms mezelf wel lomp ja, toen hij me trapte moest ik gewoon niet terugtrappen, dan had die waarschijnlijk ook niets meer teruggedaan..