Onderwerp: in elkaar geramd
Enkele bericht bekijken
Oud 27 June 2002, 16:22   #12
saliha
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X

Kijk us ik ben al depressief, wat je waarschijnlijk al weet, maar op dit soorten dingen zit ik echt niet te w8en, en ik weet niet of ik iets verkeerd deed of dat die jongen iets tegen me had..of dat die het zonder rede deed.. en ik koppel het niet aan mijn verleden, het is gewoon, ik loop al een paar jaar met een kutgevoel rond, en heb al het gevoel dat ik nix goed doe, en dan krijgen ik dus ook weer zo'n ruzie erbij.
En ik vind soms mezelf wel lomp ja, toen hij me trapte moest ik gewoon niet terugtrappen, dan had die waarschijnlijk ook niets meer teruggedaan..
Als aller eerste wil ik tegen je dat ik het waardeer dat je uitkomt voor je eigen keus. Je kleed je zoals je dat zelf wilt en dat bewijst al van een beetje zelfvertrouwen. En wat betreft die sukkel die je vakantie heeft verpest, die is gewoon heel zielig en zal wel niets beters te doen hebben. En ik wil zeggen dat je helemaal niets verkeerd doet of hebt gedaan want je biedde netjes je excuses aan. En je zegt ook dat je niet terug had moeten schoppen, dat kan soms een oplossing zijn maar ook ik kan me in zo een geval niet inhouden.
Ik wens je alsnog sterkte.

ZINLOOS GEWELD, WAAROM ZOU JE?!
  Met citaat antwoorden