Onderwerp: in elkaar geramd
Enkele bericht bekijken
Oud 28 June 2002, 00:03   #13
klootzak
Guest

Standaard

Originally posted by !Y!US!C!30X

Kijk us ik ben al depressief, wat je waarschijnlijk al weet, maar op dit soorten dingen zit ik echt niet te w8en, en ik weet niet of ik iets verkeerd deed of dat die jongen iets tegen me had..of dat die het zonder rede deed..

ja, weet ik uit eerdere posts.
niemand wacht op dit soort dingen, een groepje die een mes onder je neus steekt is ook zker niet "leuk ".(heb ik meermalen meegamaakt)

maar het gebeurt..

en dan, komt er iets, wat ik vreemd vind als ik jou verhaal hoor, iemand trapt jou jij doet dat terug en vervolgens slaat hij jou.
dan vind ik niet dat jij je af hoeft te vragen of het wel of niet lag aan jou tshirt, schoenen of wat dan ook.
die gozer is gewoon, schijtpapier niks meer.

en ik koppel het niet aan mijn verleden, het is gewoon, ik loop al een paar jaar met een kutgevoel rond, en heb al het gevoel dat ik nix goed doe, en dan krijgen ik dus ook weer zo'n ruzie erbij.

en met die terugtrap aktie bewijst je dus dat dat gevoel onterecht is.
maar het idee dat jij niks doet waar komt dat vandaan en waarom ?

En ik vind soms mezelf wel lomp ja, toen hij me trapte moest ik gewoon niet terugtrappen, dan had die waarschijnlijk ook niets meer teruggedaan..

waarschijnlijk misschien ook wel dan had je je nu misschien wel nog slechter gevoelt.
als ik niet had teruggevochten toen er een mes onder men neus stond, zat ik dit misschien niet te tiepen, of had ik een mooi lidteken,

ik bedoel, waarschijnlijk is niks, alleen iets waarover je maalt..
  Met citaat antwoorden