Enkele bericht bekijken
Oud 4 July 2002, 12:44   #61
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Mjah gister kreeg ik ook ineens via via door dat iemand die ik ken WEER zelfmoord wou plegen (mjah degene waar ik het over heb, weet dat zelf dondersgoed)..en weet je. Het gaat thuis fout, echt fout met me. Maar weet je, toch blijf ik er happy en alles onder, hoe stom dat ook klinkt.

Ik ben pissig op diegene geworden..en waarom? Omdat ik vond dat hij gewoon GEEN goeie reden had voor zelfmoord. Weet je, als je van je 2e t/m je 17e sexueel bent misbruikt door je vader ofzo..als je dan tege me zegt: Mo ik wil nie meer..dan kan ik daar begrip voor hebben. Maar niet voor een stomme reden als: Ik word nu gepest, ik kan geen vriendin krijgen etc etc. Damn je bnet 18 een heel leven voor je..je leeft nog +/- 70 jaar je heb nog zoooolang de tijd. Ik bedoel..DAMN.
Kijk dan naar al die mensen aan de andere kant van de wereld die niet vrijwillig doodgaan maar kapot gaan aan de honger...kijk daar dan eens naar! Zij kiezen er niet eens vrijwillig voore n jij wil gewoon dood?! DOM

Als je aan zelfmoord zit te denken kun je eigenlij alleen al die negatieve dingen zien die je tot nu toe meegemaakt hebt, maar kijk ook eens naar de positieve dingen! Zoals wat ik al eerder las over dat broertje van 4...zoiets zet je echt wel aan het denken hoor

Jijzelf bent dan een jaar of 17 en je bent het leven echt helemaal beu, maar dan zie je je broertje van 4 dat nog een heel leven voor zich heeft en je hoopt diep in je hart dat hij dadelijk over 12 jaar niet in dezelfde situatie zit.