Enkele bericht bekijken
Oud 6 July 2002, 16:24   #9
trustfire
Guest

Standaard

ik weet niet echt wat ik wil zeggen maar wel dat je moet doorleven en niet alleen van de mensen hier op het forum, maar je gaf het zelf al aan
door te zeggen dat je bij die twee pogingen het toch niet kon en daarmee laat je zien dat je toch nog leeft voor mensen van wie je houdt....

familie houdt echt heel erg veel van je en je kunt het ze niet aan doen nu ineens van deze werld af te gaan.....

wij kennen elkaar niet echt ofzo, maar als je echt iemand nodig hebt om mee te praten/wat dan ook moet je echt naar me toekomen of naar wie dan ook.....

ik herkennen je verhaal niet echt in mezelf maar ik ken wel mensen om mij heen die hetzelfde zouden willen maar die durven niet .....

echt je moet doorgaan en doe veel dingen die je leuk vindt.....
ik weet niet wat je leuk vindt maar dingen als muziek ofzo kunnen soms hele erg goed helpen....

ik wens je echt mega veel succes en ik mag je zeker en het boeit de meeste mensen echt niet als je vriendelijk bent..
bovendien de jongen die dat hier op het forum heeft gezegd kan maar beter vertrekken want als hij jou te aardig vindt is het gewoon een eikel want je bent nooit té aardig

succes en je kunt het(weet ik echt 100%zeker!!)