Enkele bericht bekijken
Oud 16 July 2002, 09:42   #10
Foetsy
aber, warum?

Standaard

mijn leven is klote, maar dat zegt iedereen
ik zit altijd thuis omdat ik geen vrienden heb. Uiteraard is het thuis zitten niet echt bevordelijk om vrienden te maken, maar hier in de omgeving is niemand meer om vrienden mee te worden. Daarom kijk ik altijd uit naar vakanties. Daar zijn mensen die ik niet ken en die aardig zijn en me niet de hele dag door als boksbal gebruiken, zoals op school. Ik ben vijftien en heb nog nooit gezoend omdat ik het zelfvertrouwen niet heb om wat te beginnen. Op school zitten bij mannetjhes die me vrienden noemen helpt daarbij ook niet echt.
wat nog meer......
Ik wil nix meer doen omdat het toch geen nut meer heeft voor 'later', want ik leef met het idee dat dat er nooit zal komen. Ik heb een hekel aan werken, ook al is dat in m'n voordeel voor 'later', want later ben ik al lang dood en hoef ik niet te werken. Desondanks wil ik geen zelfmoord plegen, ik snap nog steeds niet waarom niet.
Omdat ik geen vrinden heb zit ik vaak alleen, want m'n ouders zijn altijd weg en met m'n zussen valt niet goed te praten. Daardoor denk ik heel veel na, bedenk 'scenario's' van wat zal er gebeuren als dat zou gebeuren, blablabla.
Ik heb hier en daar wel wat kenissen over Internet, maar die zie ik nooit en die hebben allemaal een lijst met 100+ mensen en dan kom ik aan met m'n 20. Daarom praat ik nooit met ze omdat ze het altijd druk hebben met met andere mensen praten en zij hebben ook hun eigen problemen, dus daarom vertel ik bijna nooit wat persoonlijks zoals dit.

m'n vingers trillen nog helemaal van het typen dus ik stop nou maar
.
btw Rammstein heerst

Laatst aangepast door Foetsy : 16 July 2002 om 09:47
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden