Citaat:
Originally posted by ramsesii
uhmmm.... zou je niet eens nadenken voor je zoiets doet..
het duid erop dat je geen zelfvertrouwen hebt... je staat niet sterk in je schoenen...
Mensen kunnen zien wat je doet (als je bijv. naar het zwembad gaat misschien)... die mensen reageren daarop zodat je nog dieper in een depressie raakt...
Hoe meer jij je gaat snijden hoe meer jij in een eigen wereldje komt (helemaal alleen dus)... dan zal het wel niet zo lang duren voordat je zelfmoord pleegt
Dit soort mensen vindt ik zwakkelingen (en ga nu niet zeggen dat ik niet zo hard moet zijn en dat soort onzin, ik zeg gewoon de waarheid), zwakkelingen komen nergens in het leven.
Waarschijnlijk kan je er nu nog wel wat aan doen omdat je nog jong bent, maar als je dalijk 18 bent ofzo en je doet het nog steeds, bestel je grafsteen dan maar vast want dan gaat het echt niet meer goedkomen met je
|
Het snijden doe je vanwege een verslaving, je word er alleen maar depriesiever van, maar dat geld toch voor alle verslavingen
Voor de rest ik heb in totaal ook 1x gesneden nadat ik het zo zat was, alles kwam op 1 avond op me af, en toen had ik er echt geen zin meer in, maar dat was 1x..
1 van me beste vriendinnen snijdt zich regelmatig, ze heeft een prachtleven(vind ik) maar ze doet het evengoed..
en om het van zo iemand weg te halen, zoek profressionele hulp, of praat met mensen die het ook doen, dat is denk ik de beste oplossing, en als je je snijd, denk dan nog us na van wat je allemaal nog hebt, dat er nog mensen zijn die je nodig hebben enzo..
enneh mensen die zich snijden zijn niet zwak, ze hebben meestal gewoon een verrot leven(wat te laatse tijd veel mensen heeft

)
en de ene accepteer dat makkelijker dan de andere..
zo heb ik me zegje ook weer gedaan..