Citaat:
Originally posted by ramsesii
kijk dat moet je toch hebben... iets om weg te geven waarvan iedereen zegt:
' we hebben een badeendje van whoZnext gekregen... ' dus iedereen lachen en dan gaan ze een half uur over door ouwehoeren...
dat wil je toch bereiken met reclame's en give away's (geloof ik)
hoe raarder hoe beter..
|
------------------
Op zich wel maar het moet eigenlijk iets zijn dat je krijgt op een beurs of evenement waarvan je zelf zou denken " hey! Das kewl!". Iets wat het liefst ook functioneel is en dus vaker in je handen hebt. Per slot van rekening heeft niet iedereen een bad.
Je hebt wel gelijk als je zegt dat iedereen zich dan gaat afvragen wat dat te maken heeft met whoZnext. Maar de give away moet ook functioneel blijven. Een nekhanger heb je om en dus zien meerdere mensen de naam en de url van whoZnext. Terwijl een badeend hooguit door je vriend of vriendin gezien wordt in bad... en je bij de naam whoZnext misschien wat andere associaties gaat leggen dan dat de bedoeling is