ik snap het helemaal!
Hooi LouLou,
Tis net of ik in mn dagboek kijk...wat lijkt je verhaal op dat van mij! Over het verlaten van je school, dat je mensen los moet laten, dat je in een zwart gat valt (iedereen gaat zn eigen weg), ook ik ben naar een lerarenopleiding gegaan (waar ik nu mee ben gestopt), life's a bitch sometimes! Ik snap wel dat anderen zeggen, "je moet niet zo negatief denken" nou..dat is makkelijker gezegd dan gedaan hoor! Het is echt een hele harde strijd die ik elke dag aanga. Sure, de ene dag gaat het super goed, de andere wat minder. Ik heb geleerd om alles maar gewoon te accepteren. Nou ja, geleerd, ik ben het aan het leren...lol. Het is moeilijk! Ik wil altijd beter mooier enz...Ik eis dat ook van mezelf, om gek van te worden! Ik wilde helemaal niet weg vd middelbare, maar het moest gewoon. Het was ook beter, dat zie ik nu. Alles gebeurt met een rede. Vaak zie ik die reden pas achteraf, maar het klopt wel. Je leert elke keer wat bij. Begin met kleine stapjes...Wees blij met het zonnetje dat schijnt (om maar iets te noemen). Zo wordt je weer wat tevreden'er en kun je beetje bij beetje gaan genieten! Als je eenmaal lekker in je vel zit, ga je ook meer dingen ondernemen en voor je het weet heb je een heel tof leventje opgebouwd! Dat heb JIJ dan gedaan, niemand anders! Das toch heel knap, vind je niet?
Roos
|