Onderwerp: Mijn geld...
Enkele bericht bekijken
Oud 25 July 2002, 15:21   #23
Babysmurfie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by groovmaster
Trouwens ik heb me portomonee terug gevonden.. moet je raden hoe ik er aan dacht.... ja aan dat "Shit" topic wat ik gestuurd had. Ik zat idd weer eens op DIE wc te scheiten en bedacht me opeens dat ik ff bij me broertje op ze kamer was geweest om wat downloads aan te zetten, ik leg dus de krant neer en ging ff flink door drukken... klaar is kees, ik door trekken en ren naar de kamer van me bro... yeah hij was er, gelukkig nog niet de bank opgebeld en me 30€ weer terug!!!

maar waar het hele verhaal op neer komt dat ik nu 155€ heb gespaart in 1 weekie voor de vakantie 2 aug!!!!
Citaat:
Originally posted by groovmaster
yeah heb me protomonee weer gevonden, lag dat ding by me bro op ze kamer. weet je hoe ik erachter kwam... ey volgens mij heb ik dit al verteld... nouja zat weer es te scheiten en zat me te bedenken dat ik dat die avond ook heb gedaan maar moest zonodig dat ik was weggerend. zat ik me te bedenken, ey misschien heb ik hem daar laten liggen, dus ff die snelcurus snel kacken gedaan en jahoor.. hij lag daar!

alles dus gelukkig weer terug en in me potje zit nu 180 euro dus groeit weer een beetje zater en zondag weer 20 en woensdag 18 zit ik op €238 als zak geld voor de vakantie. pinnen is ook zo mooi dus komt lekker wat bij.
mijn vakantie gaat lekker door!
Inderdaad je had het al eens verteld
  Met citaat antwoorden