Enkele bericht bekijken
Oud 26 July 2002, 15:15   #10
Robby
Guest

Standaard Re: Ik wor doodziek van zogenaamde 'hartsvriendin'!

Citaat:
Originally posted by Mss.gorgeous
Ik heb geen zin meer in n beste vriendin die t leuk vind om langs te komen om r mail te checken omdat ze zelf geen internet heeft...
Ik vin t nie leuk dat ze 3 maanden geleden 10 euro uit mijn spaarpot heeft GESTOLEN...wat ik zelfs haar heb vegeven door tegen haar te zeggen ff later (k had r betrapt, maar heb haar niet direct beschuldigd...) dat ze n korte periode daarvoor die 10 euro van me had GELEEND...Naïef van me hè! Heb nog geen geld terug gezien
K ben t zat om te moeten horen van mn vriend dat, zodra k ff met em op MSn zit en ze logeert bij mij als k ff naar de wc moet zodat ze t ff van me overneemt, ze praat alsof ik verloren ben zonder haar vriendschap...
En k vin t niet leuk om op mijn verjaardagsfeest te horen te krijgen dat ze me nog n cadeautje gaat geven (heeft ze de afgelopen 4 jaar dat we elkaar kennen ook al gedaan en k heb nop gekregen)
Kortom, k vin t niet leuk om als deurmat gebruikt te worden, maar op sommige momenten hebben we gewoon lol, en k ben zo naïef om dan de goede aardige vriendin te spelen alleen omdat t af en toe wel leuk is... ik weet t niet meer!
Een pedagogische klap zou op zijn plaats zijn
  Met citaat antwoorden