Allrighty then! Goed om te zien dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ik ben zelf ook erg verlegen wat het meisjes betreft. Als ik ze ken gaat het prima, maar als ik ergens een keer een erg leuke meid zie dan durf ik echt niets te zeggen.
Aan de andere kant vind ik die verlegenheid bij meisjes erg leuk. Ik ben verlegen en de meisjes waar ik op val ook, je begrijpt al dat er dus weinig gebeurt.
moeilijk moeilijk....de laatste tijd ben ik wat minder verlegen geworden. Gewoon doen, wees jezelf. Met uitgaan helpt alcohol wel wat. Maar niet teveel, ik wil er de volgende dag niet achterkomen dat ik wat vrienden minder heb.
Nee, dat liefde-gedoe is maar moeilijk als je verlegen bent. Maar dat komt wel goed. Zoals Chalyken al zei: als dat jouw foto is...
Ton
PS ik ga er trouwens niet veel mee om. De mensen waarmee ik het meeste optrek zijn net zo verlegen als ik. We kunnen het goed met elkaar vinden. Zodra ik iemand vertrouw ben ik niet meer verlegen tegen die persoon. Als ik iemand leuk vind dan moet ik wel over die drempel heen...meestal wordt dat dus niet meer dan oogcontact zoeken, en een beetje glimlachen...