Jaajaa... blaaaaaat..
hoe weet jij nou of ik er wel of niet wat van af weet.. ik ken veel mensen die in zichzelf snijden, en daar zitten er zat tussen die het alleen maar doen om dat anderen dat doen of om aandacht te vragen...
En om je problemen te verwerken ga je heus niet in jezelf snijden, of nou ja iemand met een goed verstand zou dat niet doen..
En weet je wat ik nou echt zo grappig vind??? Je zegt dat het een ziekte is.. Jaaaaah tuurlijk...

ik denk het ook wel... Zeker.. de hoi-ik-vraag-aandacht-en-dus-snij-ik-mezelf-ziekte....
En je lichaam maakt ook geen stoffen aan waardoor je in een trance raakt.. Dat slaat dus echt nergens op...
Enneh ik heb nooit gezegd dat iemand daardoor "interressant" door word gevonden... Ik zei alleen aandacht vragen... en jij zegt ook dat ze dat niet doen.. Nee waarom vertellen ze het dat in godsnaam aan de hele wereld... En dat heeft opzich ook niet echt nut ofzow, Ja je kan er met anderen over praten die ook in zichzelf snijden.. *jeej* en dan? Ze zeggen allemaal oooh ik wil zo graag stoppen.. Blablabla.. Nou 1 tip: DOE DAT DAN OOK!
sorry maar ik kan echt geen medelijden hebben met die lui...