Enkele bericht bekijken
Oud 31 July 2002, 16:47   #28
X_cistenZ
Guest

Standaard Re: waarom ik zo negatief ben over mezelf

Citaat:
Originally posted by manderijn

Genoeg mensen hebben gezegd dat je jezelf niet omlaag moet halen, ik zou hetzelfde kunnen zeggen maar dat zou waarschijnlijk niet helpen. Het meest kritisch tegenover je lichaam ben je meestal zelf. Dus ik zal proberen om je te helpen met je uiterlijk..

: Mijn haar het is dood fitloos dun en je kunt er helemaal niets mee,

Je kunt telkens een andere shampoo proberen, en als het dun is, zou je het wel op schouderlengte kunnen knippen, of er in de avond een vlecht in kunnen doen, dan krijg je krulletjes en lijkt je haar wat dikker. Laat ook je haar regelmatig een klein stukje knippen, dat is goed voor je haar. En geloof me, met elk kapsel kun je wel wat doen, je moet alleen veel experimenteren.

Mijn gezicht dit onder de puistjes meeeters putjes weet ik veel wat.

Je zou van die strips kunnen gebruiken, weet je wel?
Wat ook heel erg goed helpt is een tube dat Benzoylperioxide heet, dat gebruik ik zelf ook, en mn jeugpuistjes zijn enorm verminderd, en binnenkort waarschijnlijk weg. Je kunt het bij de apotheek halen en de tube kost niet zo veel, minder dan 4 euro geloof ik. Begin eerst met 5 %, dan pas met 10%.
Of je zou naar de dokter kunnen gaan en een bepaalde pil aan kunnen vragen, dan worden je jeugdpuistjes waarschijnlijk ook wat minder, nadeel is dat je dikker zou kunnen worden.
Als het heel erg is, dan zou je antibiotica kunnen slikken, maar soms word het daardoor juist erger.
Wat altijd helpt is in de zon liggen ( wel met zonnebrandcremé he!) dan drogen je puistjus uit, en de vlekjes op je huid die door de puistjes zijn veroorzaakt verminderen ook, of vallen minder op doordat de rest van je huid bruiner word.

Mn wenkbrouwen zijn lange dikke haren waar je niets mee kunt

Dikke wenkbrauwen zijn toch mooi?
Maar je kunt altijd nog met een pincet de haartjes rondom je wenkbrauwen weghalen. en ik bedoel de kleine haartjes,
dan kun je meteen een beetje vorm in je wenkbrauwen brengen, maar het kan wel pijn doen hoor..

Mn orgen zitten van die knobbels in die jeuken en pijn doen.

Volgens mij kun je hier beter mee naar de dokter gaan..

Mn mond met van die scheven lelijke tanden.
Een beugel? Let wel op dat je je eerst laat verzekeren daarvoor, anders moet je dik betalen..

Mn boven armen die zo dik zijn mn handen die meer op jongens handen lijken dan meiden handen, borsten die in verhouding met de rest veel ste klein zijn. Een blubberbuik, Een kont waar je absoluut niet omheen kan zo groot dat ie is. Dikke bovenbenen scheuren in mn bovenbenen dikke kuiten en zelfs dikke tenen!!!!!!

Okay..
Armen, zou je kunnen opdrukken, begin maar 5 keer per dag ofzo, en dat kun je langzaam opbouwen, laat het geen obsessie worden.

Borsten.. sja.. Ik zou eerlijk gezegd geen cup c of d ofzo willen, want dat zou me alleen maar lastig lijken.. Maar aan borsten vallen niks te doen, behalve borstvergroting..
Alhoewel, als je gaat zwemmen bijvoorbeeld, dan worden je borsten steviger en lijkt het alsof ze groter zijn.

Blubberbuikje, sit-ups.

Je kan ook de abtronic kopen of die shitzooi, maar die dingen kosten duur. Het werkt wel trouwens.

Beter veel kont dan geen kont..

bovenbenen, taille, onderbenen, kun je trainen door: je gaat liggen op je zij, een been gestrekt, een been gebogen, je tenen wijzen jou kant op, en dan begin je de gestrekte been omhoog en omlaag te bewegen. Daardoor krijg je een smalle taille en je benen worden dunner.

Ik weet niet wat er aan dikke tenen te doen is..

Je kan ook veel water drinken, en gewoon regelmatig aan sport doen, ook gezond eten, maar let wel op dat alles geen obsessie voor je word. De beste manier is eigenlijk gewoon om jezelf te accepteren zoals je bent, want elk mens is uniek.
En het helpt echt niet als je zo negatief over jezelf denkt.. Probeer gewoon te genieten van het leven, en stoot je vriendinnen niet af. Ze accepteren je zoals je bent toch? En daar zou je eigenlijk heel blij mee moeten zijn, want er zijn van die bitches... Maar,
heel veel succes toegewenst.
Liefs,
Lacan.
P.s Misschien zou je beter een keertje een lijst kunnen maken met wat je Wél leuk vind aan jezelf..

Laatst aangepast door X_cistenZ : 1 August 2002 om 14:18
  Met citaat antwoorden