Enkele bericht bekijken
Oud 3 August 2002, 14:38   #28
ThaLX
Guest

Standaard

Hmnz, ik ben ook ooit heel erg verlegen geweest. Maar wat juist fout is is om te denken "Gewoon doen!". Dan ga je het namelijk alleen maar als een grotere drempel zien en dat helpt voor geen meter natuurlijk. Je kunt beter niet voor het versieren naar een jongen/meisje toestappen, maar eerder om gewoon "contact" te maken en een leuk praatje. Als je zo denkt/doet dan is de drempel veel kleiner en is het veel makkelijker om op iemand af te stappen, en mocht het dan toch verkeerd aflopen dan is er nog helemaal niks ergs aan de hand hoor, met een beetje creativiteit kun je van een fout een geintje maken zodat je er bijde om kunt lachen (en dat is alleen maar positief! Geloof mij).

Ook las ik een stukje van een meisje die het over vakantie had, en dat ze er tegenopzag dat ze vakantievrienden moest zoeken/maken enzo en dat ze dan allemaal groepjes zag terwijl zij alleen was.
Stap gewoon eens op zo'n groepje af, maak een leuk praatje met 1 van die jongens/meiden die je wel leuk lijkt of waar je wel vrienden mee wilt zijn, en voor je het weet ben je in de groep opgenomen.

Oja, en op één of andere manier vindt ik verlegen meisjesn best wel aantrekkelijk, tenminste, als ze dan wel wat "losser" worden als het gesprek een beetje op gang is.
  Met citaat antwoorden