Citaat:
Originally posted by stefanhendriks
ik denk dat je het hele drugs probleem kan oplossen door het compleet legaal te maken. Omdat het juist illegaal is wordt het vaker uitgeprobeerd (want het is immers leuker om iets te doen wat eigenlijk niet mag). Goed voorbeeld is het verbod op alcohol e.d. in Amerika vroeger. Zelfs nu mag je pas alcohol als je 21 bent, maar je denkt toch niet dat de mensen onder de 21 nooit drinken? ik denk nog zelfs meer dan die van 21!
|
Weer zo iets. Wiet is niet legaal en word ook veeeeeeeeeeeeeeel minder gebruikt onder de jeugd dan Drank(lees Breezer )
Want de jeugd van tegen woordig word te veel verwent met drankjes die niet meer naar alchol smaken en daardooor kunnen zij het op jonge leeftijd al drinken. Daardoor zullen ze dat ook doen en als ze de leeftijd hebben bereikt ( rond de 18 ) waarop de meeste jongeren 10 jaar geleden op zuipvakantie gingen is het voor hun niet meer zo interesant omdat ze dat al hebben gedaan oen ze 14 waren. Dus hou ut lekker illigaal. Behalve wiet. ik vind drank grens naar de 21 behalve bier. Alleen bier vanaf je 16e. Want bier kan je nooit zo knock out van gaan zoals bijv op terschelllig gebeurt. Want iemand van 14 lust geen eens bier.