Onderwerp: Pim Fortuyn
Enkele bericht bekijken
Oud 3 August 2002, 22:33   #64
MilkyWayz
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X

kijk us, koran zegt, je mag niet homo zijn als islamiet, dus dat houd in dat geen 1 islamiet homo is, dus de islam stelt homo's achter, ik lees ook wel verhalen op het internet over islamieten die er achter komen dat ze homo zijn, best lullig voor hun
enneh dat jij homo's wel gelijkwaardig vind, dat is jou mening, maar volgens de islam is het niet zo

dikke vette blaaaaaat.
Er zijn heus wel homoseksuele moslims, alleen kunnen of durven ze er niet voor uit te komen vanwege hun geloof en hun familie die hun dan waarschijnlijk verstoot.

Citaat:
Originally posted by 2pac
ik leef niet precies zoals het in de koran staat dat klopt ik heb nix tegen homo´s maar zelf denk ik er lopen zat meiden rond hoezo neem je dan een jongen??
wat een domme stelling zeg. Als een homo of een lesbo zich gewoon niet aangetrokken voelt tot iemand van t andere geslacht, maar tot iemand van tzelfde geslacht, dan heeft dat niks te maken met "er lopen zat meiden rond dus waarom neem je een jongen" damned...

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey

tis alleen zo raar en misschien ook wel achterlijk waarom sommigen hun verafschuwt vanwege dat kleine beetje verschil wat hen zoveel anders maakt dan anderen...dat begrijp ik dan weer niet
zoveel anders zijn ze niet hoor. Ze vallen niet op iemand van t andere geslacht. So? Dat is t enige verschil dat ík zie in tegenstelling tot hetero's. (en okej, sommige homo's zijn wat verwijfd, en sommige lesbo's zijn wat vermand, maar meer verschil zie ik niet)

Citaat:
Originally posted by RickClan

Als je wel homo wilt zijn, dan moet je maar geen islamiet worden.
moehahahahaha grapjas. Je wordt niet zomaar islamiet hoor. Dat heeft te maken met je cultuur en je land van herkomst en je familie. Als jij er op je 16e achter komt dat je homoseksueel bent (als islamiet) dan zeg je niet zomaar "okej, ik stap weg van t geloof want ik ben homo" of je geeft ook niet zomaar toe dat je homo bent ivm je familie die je dus eventueel zou kunnen verstoten. T is niet zo simpel als jij denkt dat t is.
  Met citaat antwoorden