@Alle mensen die een reactie hebben gepost.
Allereerst bedankt voor al jullie reacties.
Doet me goed om te lezen hoe jullie reageren.
@RickClan
Citaat:
mijn motto: een beetje bi is niet bah.
|
Dus velen beetjes is ook niet bah hè. Want velen beetjes maken een grote.
Ik hoop dat ik je goed begrepen heb.
Weet je wat ik 'bah' vind:
Dat ik ergens heb gelezen dat een jongen een meisje pijpt, de jongen klaar komt in de mond van het meisje en dat ze daarna samen lekker gaan tongzoenen. Nou dit is toch een hetro voorstel maar krijg daar toch een heel onpasselijk gevoel bij. Maar goed smaken verschillen dus misschien is dat ook wel niet bah, heb het nog nooit geprobeerd! Heb daar overigens ook geen behoefte aan.
@!Y!US!C!30X
Ik hoop ook voor deze mensen dat ze geaccepteerd worden zoals ze zijn. Maar goed met de reactie van @aarsch ben ik het ook helemaal mee eens. Want ho-le-bi wordt je niet maar ben je al gewoon vanaf je geboorte. Doe je er iets mee of druk je het weg, that is the point. Zo kun je heeeeel lang hetro blijven terwijl je al net zo lang weet dat je niet-hetro bent.
@BaNaaN
Citaat:
ik ook niet, alleen kijk er anders tegen op...maar er is weinig verschil...als een meisje tegen een homo praat, praat die gene meer tegen een 'vriendin ' denkik
|
Ik vond dit een heel lachwekkende uitspraak toen ik deze las.
Optie #1
=======
Bedoel je hiermee 'vriendin' is de vorm van een 'verwijfde' jongen. Ik ben zelf heel hetro-homo hoor. Toen ik een aantal vrienden vertelde dat ik homo ben, hadden ze echt zoiets van: houd je ons voor de gek, jij? Ze hadden nooit iets vermoed of gezien wat in die richting wees. Ze stonden in eerste instantie met hun mond vol tanden en daarna gingen ze van alles beter begrijpen. Nou je het zegt, tja wij hebben jou nog nooit met een vriendin gezien. (in mijn geval!) Oooh, was dat het!
Ik wil maar zeggen zoals je bij hetro's de zachtaardige en macho-typen hebt, heb je ook bij homo's grote verschillen, zo heb je een bv een categorie 'huppelnichten' die allerlei ander gedrag vertonen maar ook hele hetroachtige homo's hoor die echt niet 'nichterig' zijn of doen. Maar voor alle categoriën geldt hetzelfde, probeer elkaar te accepteren hoe men is.
Natuurlijk hoef je niet te accepteren dat een extravagante homo (=opvallend) je om je nek hangt en/of aanraakt als hetrojongen. Je hebt altijd het recht om te zeggen dat je daar niet van houdt en of de persoon in kwestie daar rekening mee kan houden. Daar is helemaal niets mis mee, maar zeg het hem dan! Ga hem niet negeren! Over problemen moet gepraat worden, daar los je iets mee op, als je niet weet waar iemand zich aan stoort is er ook niets aan te veranderen.
Optie #2
=======
Een tweede optie die bij me boven kwam toen ik je uitspraak las was deze: 'vriendin' in de vorm van niet-concurrent. Homo's hebben nou eenmaal geen sexuele interesse voor meiden. Voor sommige meiden is dat soms heel prettig dat een jongen niets van haar moet en dus helemaal niet opdringerig is, terwijl je bij jongens natuurlijk vaak het haantjes-gedrag ziet van "Ze is van mij!". Tijdens de pauzes in de kantine zat ik ook regelmatig aan een tafel vol meiden. Het was altijd reuze gezellig, wat kunnen die meiden kletsen man (trouwens ook best wel eens bekvechten tot haren uittrekken aan toe, wow, heavy!) Weet zeker dat er enkele jongens jaloers op me zijn geweest want ik was best populair bij de vrouwtjes. lacheeuh ..... Sorry hetro jongens!
En natuurlijk gelden mijn voorbeelden ook in aangepaste vorm voor meiden en bi jongens en bi meiden.
Veel succes met alles.
Jeroen.
postforjeroen@hotmail.com