Ok, Ik zag haar voor het eerst precies twee jaar terug. Met sinterklaas was ik helemaal hoteldebotel van haar. Ben naar een concert van haar geweest en daar kwam ik erachter dat ze iemand anders erg luek vond (die jongen kwam nl ook kijken). Ik heb wat met hem gepraat en hij vond haar dus ook leuk (auw...). Die twee kregen wat maar na een paar weken liep het al spaak.
Een tijd later (volgende jaar) kwam die verliefdheid dus terug (en niet zo'n klein beetje). In maart besloot ik toen dat ik haar wilde laten weten hoe ik mij voelde. 22 april zijn we wezen zwemmen met z'n tweeen, daarna heb ik het dus verteld. Het heeft dus 1,5 maand geduurd voordat ik het durfde.
Dat gedoe met een rood hoofd ken ik ook ja...ik krijg het altijd heel erg warm en niet lang daarna verkleur ik. Ik probeer dan nog wel door te praten maar dat lukt niet echt. Ik ben dan erg snel weer stil

Ik denk wel dat dat minder zal worden hoor...uiteindelijk

Hehe, we zijn hopeloos (met een dikke knipoog!). Via internet gaat het allemaal gemakkelijker, waarschijnlijk omdat je mensen dan niet hoeft aan te kijken...
Tot de volgende!