Enkele bericht bekijken
Oud 10 August 2002, 19:50   #23
Karma-Killer
Guest

Standaard

Hmm waar ik mee zit:
Ik heb op de een of andere manier een grote behoefte aan liefde, en trap dus in veel mooie verhaaltjes van jongens die het allemaal niet zoveel kunnen schelen (players) waardoor ik me vaak erg gebruikt voel (en terecht, als ik er nuchter over nadenk) maar ze hoeven maar een keer sorry te zeggen en ze hebben me terug...1 jongen is echt te ver gegaan, bedreigde me van verkrachting, omdat ik net 13 was en niet met hem naar bed wilde. Dat heeft me erg bang gemaakt voor de toekomst, qua dat soort dingen dan, ben bang dat ik dicht ga klappen enzo.
Dan zijn er natuurlijk altijd nog wel meer dingen waar ik mee zit, ruzie thuis; een waardeloos gevoel; en bovenal: het gevoel dat niemand me begrijpt. Dat houdt me veel bezig, omdat ik nou een maal niet makkelijk in elkaar zit en niemand me echt begrijpt...
Zo zou ik nog wel een tijdje door kunnen typen over allerlei problemen waar ik mee zit, zoals: waarom heb ik nooit een vriendje? Maar ik blijf mezelf voorhouden dat dat vast de puberteit is en dat het op een gegeven moment wel over zal zijn...
Ik vraag me af: Wie ben ik?!
  Met citaat antwoorden