Onderwerp: Christendom
Enkele bericht bekijken
Oud 16 August 2002, 14:26   #21
Fade of Light
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Smarthezz

Het geloof heeft een aantal beginselen waar je je aan moet houden, die je aan moet nemen, om te kunnen geloven. Als je dat niet doet heb je geen begin, geen grondslag, helemaal nix. Dan kan er geen geloof zijn. Ik geloof ook dat alles wat in de bijbel staat waar is, er is ook van veel dingen bewezen dat het echt is gebeurd.
Als ik beter in geschiedenis was had ik het je kunnen vertellen, dat er weinig van klopt (heb ik gehorod van anderen, wat ik eerder geloof, maar ook niet zomaar aanneem. Echter ik weet zeker dat bijna niks van de bijbel waar is of wetenschappelijk te verklaren is.

Je gelooft alles wat in de bijbel staat? kijk dat is gewoon DOM. Een beetje een X pagina's tellend boek zomaar aannemen. Hoe dom kun je zijn?! Hoe naief ben je wel niet als je geen vraagtekens bij verscheidene zaken zet. Een grote niet nadenkende kudde dieren die elkaar achterna loopt.

Daarbij verwerpt niemand mijn andere argumenten.

EN de kerk en het christendom zijn een bruut volk geweest dat duizenden mensen heeft afgeslacht en uitgebuit in de geschiedenis! Veel plezier met je geloof!

Laatst aangepast door Fade of Light : 16 August 2002 om 14:57