Citaat:
Originally posted by Smarthezz
Ik kan me voorstellen dat het niet zo goed te vatten is, veel dingen zijn ook vrij ingewikkeld voor mensen die niet geloven, maar zo is het dus voor ons..
Wat is er niet dan? De aarde? Volgens mij wel hoor... Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen..
Ja, dat bedoel ik dus precies. Zoals jij het Christendom hebt uitgesloten zo heb ik de andere theoriën uitgesloten. Daardoor wordt ik niet naïef of ben ik niet van de wereld, maar ik geloof domweg wat anders dan jij. Das het enige verschil. Voor de rest zijn we denk ik aardig hetzelfde..
Grtzz
|
Ik heb het Christendom niet uitgesloten hoor laat dat duidelijk zijn. Ik ben er nog lang niet uit wat de waarheid is en zal er waarschijnlijk ook niet achterkomen, hoewel ik het tegengestelde hoop. Ik geef je mee dat als je gelooft in God (jouw God) dat je dan wel houvast hebt voor je leven, maar die houvast die moet ik nog ondervinden. Ik denk zeker weten dat we aardig hetzelfde zijn. Allebei leergierig alleen sta ik nog wel open voor alle andere ontdekkingen, jij ook?
Racing Bartander