Onderwerp: kopieren van cd's
Enkele bericht bekijken
Oud 22 August 2002, 18:13   #47
admiral95
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey

alsof we dat ook niet doen bovendien zeg je t al, als ze weinig geld aan hun muziek verdienen, ga werken zou ik zeggen

natuurlijk is professioneel muziek maken dat ook wel, maar als je aan een ander baantje meer kan verdienen kun je t muziek maken maar beter als hobby laten

wrom zou je meer uitgeven voor iets dan noodzakelijk hoeft te zijn?!

dit is eigenlijk vergelijkbaar met iemand die aan de grens woont en benzine net over de grens in Duitsland of België tankt, vangen de Nederlandse benzinestations in die regio er ook minder door, en dit word anders wel geaccepteerd, dus wrom zou je moeilijk gaan lopen doen over CD's branden?! (niet alleen tegen jou hoor Anemic, gewoon in t algemeen bedoeld)
maar eht huren van de studio om het nr op te nemen kost geen geld, het cd'tje promoten kost geen geld? ikw eet niet hoor, maar vooral die maatschappijen, willlen er aan verdienen, als die de hobby naar de nuitenwereld toe willlen brengen hebben ze geld nodig, als het aleen een hobby is gaat een maatschappij er geen geld in investeren om er neits aan te evrdienen, begrijp me niet verkeerd hoor, ik brand zelf ook heel veel, maar jou redenering van de hobby klopt niet helemaal
  Met citaat antwoorden