Enkele bericht bekijken
Oud 23 August 2002, 09:28   #3
Rijntje
Guest

Standaard

ik ben vroeger ook gepest...heel erg zelfs door 1 meisje die iedereen mee trok. het ligt een beetje aan de situatie waarin je broertje zit. is het 1 iemand die hem pest? maar waarbij die een hele boel aanhangers heeft? of word hij echt gepest door een hele groep?
dat je broertje anders is zou niet moeten uitmaken. niemand is hetzelfde in dit land.
hij moet van zig afbijten. bij mij was het dus 1 meisje...en ik die heb ik in een vlaag van verstands verbijstering helemaal verrot gescholden. en vanaf die dag waren de rollen omgekeerd. iedereen keek nu minder naar haar en ik word steeds populairder.

het si onwijs makkelijk te zeggen van ow je moet dit doen en ow je moet dat doen. maar je gaat het pas doen als je dr zelf in gelooft dat je het ook kan. praat daarom vaak met hem dr over en laat merken dat jij echt gelooft dat hij het kan. verder hoef jij hem niet te laten stikken natuurlijk. ik weet niet hoe jullie band is maar laat merken dat je broertje altijd op je terug kan vallen dat is een heel veilig gevoel/..
  Met citaat antwoorden