Onderwerp: kopieren van cd's
Enkele bericht bekijken
Oud 23 August 2002, 11:35   #53
anemic
Guest

Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

Citaat:
Originally posted by ramsesii

Als jij de keuze hebt om te kiezen voor een leven waarin je kan doen en laten wat je wilt,zonder geldzorgen. Of een leven waarin je elke dag elk dubbeltje moet omkeren om je huur te betalen en je eten en drinken te kopen... dan zou jij ook kiezen voor het eerste (oh nee, jij leeft liever in armoede)...

Het maakt voor mij niet veel uit dat een klein detail in mijn leven vooruitgeplanned is... dus een beetje is voorspelbaar... dood zou ik niet zeggen (maar jij kan daar natuurlijk beter over oordelen als ikzelf)...

maar ik denk dat je beter een poll kan maken:

Als je zou kunnen kiezen:
1. een leven waarin je kan doen en laten wat je wilt,zonder geldzorgen. (klein beetje van je leven is wel voorspelbaar)

2. een leven waarin je elke dag elk dubbeltje moet omkeren om je huur te betalen en je eten en drinken te kopen. (zeer onvoorspelbaar)

kijken wie er voor 1 kiest... jij hebt natuurlijk allang voor 2 gekozen
dude ff 2 dingen:

1 er zit ook nog wel iets tussen die opties in
2 als je dan zoveel geld hebt zoals jij zelf durft te beweren waarom ga je dan cd's BRANDEN = JATTEN van bands/groepen/niggers waar je FAN van band ...nahja fan wil ik zo iemand als jou niet nomen.. maar waarom dan? Wat koop je in godensnaam dan van je geld?
  Met citaat antwoorden