Onderwerp: kopieren van cd's
Enkele bericht bekijken
Oud 23 August 2002, 11:55   #54
ramsesii
Guest

Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

Citaat:
Originally posted by anemic

dude ff 2 dingen:

1 er zit ook nog wel iets tussen die opties in
2 als je dan zoveel geld hebt zoals jij zelf durft te beweren waarom ga je dan cd's BRANDEN = JATTEN van bands/groepen/niggers waar je FAN van band (leuke woordspeling hehe) ...nahja fan wil ik zo iemand als jou niet nomen.. maar waarom dan? Wat koop je in godensnaam dan van je geld?
1. Waarschijnlijk wel... maar volgens jou niet (want mijn leven is dood en voorspelbaar)... als je na gaat denken dan kan er ook maar 1 tegenovergestelde zijn

2. Ik zeg niet dat ik veel geld heb, ik zeg dat ik me geen zorgen hoef te maken in de toekomst over geld... dan hoef je niet perse veel geld te hebben hoor. En ik brand CD's van bands/groepen/niggers omdat ik mijn geld wel aan andere dingen kan besteden, zoals kleren, uitgaan, je weet wel je eigen sociale leven (nou ja, jij zal dat wel niet hebben want jou geld gaat op aan cdtjes)

En inderdaad ben ik nergens echt fan van. Ik vindt in elke genre van muziek altijd wel een paar liedjes leuk... maar fan van een bands/groep/niggers zijn kan ik niet, als ik fan zou zijn zou ik alle liedjes leuk moeten vinden. En er is geen een bands/groep/niggers die een cd heeft met alleen maar leuke liedjes (nou ja voor mij dan, jij hebt straatmuziekantjes die dat wel hebben)

P.S. ik heb even jou benaming genomen voor de 'artiesten' (bands/groepen/niggers) ik vindt het een beetje intelectueel om dat zo te zeggen, maar ja... zo zal je wel zijn
  Met citaat antwoorden