Onderwerp: welke jongen?
Enkele bericht bekijken
Oud 3 September 2002, 10:15   #18
Nemo
Guest

Standaard

Als je het doet doe het dan zo

1) Koop een goed scheermesje + scheerschuim
Gillete Mach3 + Gillette scheerschuim

2) Knip al de haartjes zo kort als mogelijk

3) Neem een douche of bad zodat de huid = haartjes zacht zijn

4) Maak het droog, spuit er wat scheerschuim op, en masseer dit een paar minuten in.

5) Trek de huid strak en haal het scheermesje voorzichtig (niet TE voorzichtig natuurlijk over de huid van boven naar beneden...

6) Als je alles geschoren hebt, veeg je de resterende schuimresten weg met een handdoek.

7) Spuit er opnieuw scheerschuim op en scheer nu de andere kant op van hoe je het de eerste keer deed

Nogmaals scheerschuim afvegen (wegspoelen onder douche is handig)

9) Nadat je bent afgedroogd, smeer je er wat babyzalf op zodat je niet al te veel jeuk + rde bultjes krijgt...

-----

PS: Hou er rekening mee dat het de eerste keer niet allemaal even handig gaat en dat je moet "leren" hoe het 't beste gaat..

PPS: hou er OOK rekening mee dat je, zelfs na het regelmatig opsmeren van babyzalf nog last zal krijgen van rode bultjes en jeuk. het kan behoorlijk lang duren voordat je huid er aan gewend is, maar dan heb je ook wel wat

PPPS: je kunt natuurlijk ook een ander scheermesje kopen, ander scheerschuim gebruiken en ook andere zalfjes of dergelijke kopen, maar dit is zoals ik het altijd doe... Works for me

ik hoop dat je hier iets aan hebt, dat jeukt het ook niet meer zo.
  Met citaat antwoorden