Ik weet hoe je je voelt (kan je moeilijk geloven maar tis echt zo) ik zal mijn verhaal ff vertellen....
mijn ouders zijn tijdje geleden ook gescheiden. Het kwam echt als een schok. gewoon gelukkig gezinnetje nix aan het handje en opeens. pats, ons mam wilde scheiden ze was vreemdgegaan blablabla en dan denk je echt van "MIJN MOEDER???!!!!" maargoed hoop gedoe...eerst ging mijn moeder het huis uit en werden mijn zus en ik ook door mijn vader het huis uitgezet. Zijn we naar ons oma gegaan en toen ging het die tijd gewoon heel erg slecht met me. Nou daarna zijn we weer (toen mijn moeder een nieuw huis had) terug gegaan naar ons pap en daar 2 weken toen 2 weken naar ons mam weer 2 weken naar ons pap en ga zo maar door. Dat werkte voor mijn zus en ouders heel goed. Behalve voor mij, want tegen mij wastie altijd heel anders. Ik moest alles voor hem doen (wij kookten,wasten af, kleren wassen,poetsen etc) dus dat werd me ff teveel en we kregen elke dag ruzie om de kleinste dingen. Totdat ik er 4 weken geleden wat van zei en heeft hij me zonder pardon het huis uitgegooid. Nu zit ik een beetje in ene kutsituatie want hij blijft mijn vader maar ik wil me juist niet laten kenne.
Maar ik zit ene beetje tussen 2 vuren in en dat heb ik altijd al gehad want vanaf het moment dat ze gingen scheiden werd ik overal de dupe van (had ik het gevoel) nu weet ik niet wat ik wil. Mijn vader haat ik, en mijn moeder heeft een vriend die ik wel kan schieten. dus I know how you feel honey...sterkte en laat je niet gek maken xxxxxxxx
|