Onderwerp: at your service
Enkele bericht bekijken
Oud 6 September 2002, 08:52   #21
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii

waar moet iemand van 17 het anders vandaan halen...

toen ik 17 was hield ik me er helemaal niet mee bezig, alleen omdat ie dood is geschoten heeft iedereen een mening... dat is toch onzin... als hij niet was doodgeschoten zouden er lang niet zoveel mensen zeggen dat ze hem missen en al die andere onzin..

hij was pas een paar maanden bekend in de rest van nederland (in rotterdam natuurlijk wel langer)... over een paar maanden is iedereen het weer vergeten totdat het volgend jaar weer op T.V. komt
ik woon dus net buiten rotterdam, en wat hij vertelde is gewoon zoals het hier aan toe gaat. Geen meisje kan in de avond dus na een uur of 20:00 in rotterdam de metro in stappen zonder in iedergeval lastig gevallen te worden. een simpel controleerbaar feit uit de cijfers van meldingen bij de politie leert dat dit lastig vallen door meer dan 80% veroorzaakt wordt door alochtone mensen.

Alochtone mensen die in rotterdam allemaal bij elkaar wonen in 2 grote wijken. wijgeren te intergreren in nederland en langzaam maar zeker steeds strickter en belachelijker hun eigen cultuur toepassen binnen hun wijk.

De politie in Rotterdam kan en wil zich er niet meer mee bemoeien geen agent zal die wijken binnen stappen om daar criminaliteit aan te pakken 1 uit vrees voor hun eigen gezondheid en 2 omdat als ze iemand er oppakken de verdachte na 10 minuten weer buiten staat op straat en de agent zelf een onderzoek tegen zich heeft lopen wegens discriminatie en geweld bij arrestatie omdat opeens heel een wijk heeft gezien dat die agent veel geweld gebruikte.

Nu kan er 1 rotte agent voorkomen maar iedereen die die wijk in gaat als agent en met dezelfde ellende terug komt nee het zijn nooit allemaal vette agresieve rassisten. agenten kijken wel uit om nog langer iets te doen binnen die wijken met als gevolg dat criminaliteit er vrij spel heeft.

Zou jij door zo een wijk heen fietsen ?

dit is slechts 1 van de problemen die PIM wel zag en de politiek van toen en ook die van NU weigert in te zien hun motto is owwwh dat valt allemaal wel mee daar is echt niks aan de hang jullie zijn allemaal gek zo erg kan is het niet. (iets wat ze in WOII ook tegen mekaar vertelden. Nee joh zo erg is die hitler niet die komt niet binnen valle. ) onwetendheid is een zegen.

Misschien had PIM wel geen kant en klare oplossing voor de problemen maar hij zag ze teminste wel en dat is al meer als de andere politiek kon doen.