Onderwerp: Amerika!!!
Enkele bericht bekijken
Oud 10 September 2002, 16:13   #28
MasterB
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie
Ik heb ook een hekel aan spelfouten van mezelf. Vind ik een teken van domheid cq onoplettendheid...
Verder reageer jij dus typisch Amerikaans... Totaal geen respect voor een andere cultuur, overal zich mee willen bemoeien. Kan het best begrijpen dat de gehele Arabische wereld een bloedhekel heeft aan alles wat Amerikaans is... Jaja, onze normen en waarden zouden de hele wereld opgedrongen moeten worden... Laat Amerika eens met zichzelf beginnen en wat doen aan het milieu ofzo ipv een derde wereld oorlog uitlokken...
Ja ok, ik heb er ook een hekel aan hoor spelfouten e.d. Ik wilde er alleen maar op inhaken, omdat het er zo mooi stond bij jouw nickname.
Ik vind zelf dat ik niet typisch Amerikaans reageer. Als jij zegt dat een oorlog tegen Irak een gevaar kan opleveren dan kan ik jou alleen maar gelijk geven. Aan de andere kant kun je niet ontkennen dat geen oorlog ook een gevaar op kan leveren. De Irakezen zijn indirect ook een gevaar voor ons dat geef je zelf al toe door te zeggen dat het een gevaar zou zijn als het een oorlog zou worden. De gehele NAVO wordt, denk ik, doelwit van zo'n aanval.

De Verenigde Staten moet een vuist maken (voor het oog van de wereld) om zo te zorgen dat er niet met ze te 'spotten' valt. In het achterhoofd speelt ook vast nog wel mee om het machtigste land ter wereld te zijn.

Wat je als laatste zei dat is natuurlijk een pure drogreden om De VS te gaan aanvallen op hun milieu-omgang. In een discussie kom je daar niet ver mee hoor!

Racing Bartander
  Met citaat antwoorden