Onderwerp: at your service
Enkele bericht bekijken
Oud 10 September 2002, 17:32   #32
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM
Agree with Tyskie...

Pim noemde alleen problemen, hij had niet echt een idee om ze op te lossen en hij was ontzettend afgegaan als min-pres... (gheghe, ik had me dood gelachen)...

BTW, ik ben nog steeds van mening dat hij zelf ook inzag dat hij het niet meer kon goedpraten en maar voor de makkelijkste heroische uitweg heeft gekozen namelijk zelfmoord...

Zijn hele moord is gewoon in scene gezet, niemand heeft zoveel over zijn eigen dood gepraat, die gast wilde echt dood...

[waarom had hij anders geen bodyguards bij???]

Volkert v/d G is een held, die moeten ze niet opsluiten, moeten ze ere-burger verklaren en een standbeeld voor oprichten, het was de enige die zijn verstand erbij hield in dat media-circus...

~no offense~

pim zag teminsten een probleem andere partijen blijven tot op de dag van vandaag de problemen ontkennen want in hun omgeving is het wel veilig op staat kenbaar

Vreemde manier van zelfmoord plegen zo pijnlijk en zo onterend

Hij wilde geen body guards omdat daar het GELD niet voor was hij was van mening dat de staat die maar moest verzorgen sinds alle andere politieke leiders van huidige partijen dat van de staat krijgen omdat hij nieuw was kreeg hij dat niet dan hoefde van hem ook niet meer

een moordenaar hulden nee met jou aan het roer en met veel mensen zoals jij in nederland komen we er wel. zie je later al staan met je kinderen.

Goed zo jantje schop die kl**tz*k nog maar een keer
Goed zo meisje van me steek hem nog maar een keer goed
Zo dan gaan we nu met pappa BMW een ijsje eten pappa is trots

Nee zo komen we er vast en zeker :r