Onderwerp: Kwaad
Enkele bericht bekijken
Oud 10 September 2002, 19:49   #31
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast

je snapt er werkenlijk helemaal niets van

ik rijd al 3 jaar scooter en ben pas 1 bekeuring rijk (rijden zonder verlichting)

Heb je wel eens nagedacht dat zo een scooter gemaakt is voor een snelheid van een zo 50 km/ph dus dat de remmen ook goed zijn voor 50 km/ph

Als je dan 95 rijdt en je moet remmen omdat een klein kind oversteekt of je een auto opeens ziet of weet ik waarom dat die remmen dat misschien wel eens helemaal niet trekken.

Dan ga je gruwelijk op je bek zonder helm die je niet op hebt want zonder val je veel stoerder veel meer bloed en veel meer kans op een gebroken nek. en natuurlijk heb jij wel met je stoere opgefokte scooter nu een kind van een jaar of 4 doodgereden

Zeg niet dat gebeurt mij niet want..... Want iedereeen zecht dat en alsnog gebeurt het elk jaar weer opnieuw elke keer opnieuw...

Agenten zijn er om de burgers te beschermen ze beschermen nu de andere verkeers deelnemers tegen jou en ze beschermen jezelf tegen jezelf.

Helm had ik het nie over? snelheid had ik het niet over? Ik zei alleen dat ik best een m'n certificaat zou moeten kunnen halen. Als ik volgens praktijk EN theorie goed kan rijden ...
  Met citaat antwoorden