Citaat:
Originally posted by koelkast
sorry hoor ging niet om de taalkundige wel of niet goed zijn van de spelling in mijn verhaal. ging er om wat de inhoud was maar goed als je er niet mee kan leven shoot ja self i'm not gonna change it.
Ik vind het altijd een beetje irritant om iedereen zijn spel foutjes lekker er uit te gaan zitten vissen en die dan te posten als reply maakt je dat beter dan de rest of ben je part time docent nederlands ?
Niets persoonlijks maar er zijn meer mensen die dit doen en daar wordt ik nu een beetje moe van
|
ligt aan de toon van de thread, in een discussie is het juist mooi....Waarom zou een partij nou gaan letten op spelfouten (aangezien het niks (cq weinig) aan het argument verandert)?
Die persoon probeert de discussie te verplaatsen, omdat hij er met goede argumenten niet uitkomt....
Maargoed ik ga voor de gouden middenweg...
Pim is ZEKER GEEN volksheld
Volkert is ZEKER GEEN volksheld....'denk' ik...Dit is meer hypothetisch. Aan de ene kant is het 'nooit' goed om iemand te vermoorden. Maar aan de andere kant denk ik dat er in vier jaar heel wat verkeerd zou zijn gegaan met NEderland als onze kale mediadoller aan de macht was gekomen...MAar dat is dus hypothetisch, afgezien het plegen van de moord niet goed te keuren is.