Onderwerp: at your service
Enkele bericht bekijken
Oud 10 September 2002, 22:16   #40
BWM
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Aarsje
BTW, ik ben nog steeds van mening dat hij zelf ook inzag dat hij het niet meer kon goedpraten en maar voor de makkelijkste heroische uitweg heeft gekozen namelijk zelfmoord...

Zijn hele moord is gewoon in scene gezet, niemand heeft zoveel over zijn eigen dood gepraat, die gast wilde echt dood...

En waar bazeer jij dat in Godsnaam op???
Die man voelde zich zwaar bedrijgd, dan praat je daar toch over...

[waarom had hij anders geen bodyguards bij???]

Volkert v/d G is een held, die moeten ze niet opsluiten, moeten ze ere-burger verklaren en een standbeeld voor oprichten, het was de enige die zijn verstand erbij hield in dat media-circus...

En jij noemt een moordenaar een held?
Dat vind ik wel een hele vreemde vergelijking!
Dus iemand die een moord heeft gepleegd mag gewoon vrijuit gaan? Ja daaaaag. Onder ogen zien dat een daad ook gevolgen heeft....
Het kan dan wel zo zijn dat als Pim Fortuijn in de regering gekomen was het een teringzooi zou zijn geworden, maar dan vind ik nog niet dat je dan het recht mag hebben te zeggen, dat het maar goed is dat ie dan vermoord is en die moordenaar ook nog eens een gedenkbeeld verdient?!?!?!??

~no offense~
[/B][/QUOTE]

Natuurlijk hoeft hij niet vrijuit te gaan... Maar hij heeft Nederland wel gered voor een ontzettende teringzooi... Volkert moet natuurlijk wel gestraft worden, maar toch heb ik respect voor wat hij heeft gedaan...

Trouwens, vind je het gek als je je bedreigd voelt als je doodleuk voorstelt om discriminatie mogelijk te maken??? Best wel het principe waarop de hele Nederlandse staat is gebouwd hoor...

Een gedenksteen voor Volkert wil je niet...
Wel eentje voor Pim dan??? Wat heeft Pim bereikt dan???

Laatst aangepast door BWM : 10 September 2002 om 22:24
  Met citaat antwoorden