Onderwerp: at your service
Enkele bericht bekijken
Oud 10 September 2002, 22:18   #41
BWM
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast

pim zag teminsten een probleem andere partijen blijven tot op de dag van vandaag de problemen ontkennen want in hun omgeving is het wel veilig op staat kenbaar

Vreemde manier van zelfmoord plegen zo pijnlijk en zo onterend

Hij wilde geen body guards omdat daar het GELD niet voor was hij was van mening dat de staat die maar moest verzorgen sinds alle andere politieke leiders van huidige partijen dat van de staat krijgen omdat hij nieuw was kreeg hij dat niet dan hoefde van hem ook niet meer

een moordenaar hulden nee met jou aan het roer en met veel mensen zoals jij in nederland komen we er wel. zie je later al staan met je kinderen.

Goed zo jantje schop die kl**tz*k nog maar een keer
Goed zo meisje van me steek hem nog maar een keer goed
Zo dan gaan we nu met pappa BMW een ijsje eten pappa is trots

Nee zo komen we er vast en zeker :r
Ga eens partijprogramma's lezen enzo... Andere partijen zien ook in dat het niet veilig op straat is snachts IN DE RANDSTAD (want heb er in Nijmegen dus gewoon GEEN last van), maar andere partijen zien ook in dat dit probleem niet is op te lossen door mensen het land uit te sturen... Ik denk dat de beste oplossing voor dit probleem is om tijdelijk geen asielzoekers te accepteren (zodat wachtlijsten kunnen worden weggewerkt) en verder een integratieprogramma lopen (zodat er geen zwarte wijken/scholen meer zijn, asielzoekers Nederlands leren en INTEGREREN in de autochtone bevolking)

Quote: No offense, was allemaal vooral bedoelt om discussie uit te lokken...

Hij had heel goed bodyguards van zijn eigen geld kunnen betalen en hij had ze ook 24/7 bij zich... Alleen niet toen hij vermoord werd, waarom??? Ik zou ook zo zelfmoord plegen als ik hem was geweest, veel heroischer enzo, echte zelfmoord (as in je kop eraf schieten) had nog geen stemmen gekozen...

note: mijn naam is BWM

Laatst aangepast door BWM : 10 September 2002 om 22:26
  Met citaat antwoorden