Onderwerp: at your service
Enkele bericht bekijken
Oud 10 September 2002, 22:42   #45
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM

Ga eens partijprogramma's lezen enzo... Andere partijen zien ook in dat het niet veilig op straat is snachts IN DE RANDSTAD (want heb er in Nijmegen dus gewoon GEEN last van), maar andere partijen zien ook in dat dit probleem niet is op te lossen door mensen het land uit te sturen... Ik denk dat de beste oplossing voor dit probleem is om tijdelijk geen asielzoekers te accepteren (zodat wachtlijsten kunnen worden weggewerkt) en verder een integratieprogramma lopen (zodat er geen zwarte wijken/scholen meer zijn, asielzoekers Nederlands leren en INTEGREREN in de autochtone bevolking)

Quote: No offense, was allemaal vooral bedoelt om discussie uit te lokken...

Hij had heel goed bodyguards van zijn eigen geld kunnen betalen en hij had ze ook 24/7 bij zich... Alleen niet toen hij vermoord werd, waarom??? Ik zou ook zo zelfmoord plegen als ik hem was geweest, veel heroischer enzo, echte zelfmoord (as in je kop eraf schieten) had nog geen stemmen gekozen...

note: mijn naam is BWM
ik weet niet wie er een partij programma moet gaan lezen

Het programma van de LPF is niet dom mensen het land uit schoppen het is slim marketing de economie en het bedrijfsleven meer vrijdheid geven en eens goed roeren in de ambtenarij hier in nederland een politie agent moet boeven vangen en gaan formulieren maken een dokter moet opratie uitvoeren en geen administratie bijhouden.

Het partij programma van cd CDA, Groen links en ook van de PVDA zoals ze NU op dit moment op de websites van die partijen staan (let dus officieele partij programma) komt nergens iets in voor over problemen in de randstad problemen met bedrijfsleven en problemen met de veiligheid van de inwoners. Tenzij je het partijpuntje van de pvda "meer blauw op straat" hier een uitleg of probleem constatering voor wil aanzien.

Mijn conclusie is dat nog steeds niet de partijen de problemen willen inzien. Nederland is rot en wordt steeds rotter. Je wordt hier op straat aangevallen door 2 mensen daar verzet je je hevig tegen wint uiteindelijk van die 2 overvallers en vervolgens zit JIJ in de problemen omdat je ze geen vluchtweg hebt geboden

sorry in zo een land leven we een land waar criminelen steeds meer de overmacht nemen mensen met grote monden hoog komen en waar bedrijven liever in het buitenland gaan zitten omdat ze allerlij belachelijke belastingen moeten betalen.

Mijn vader heeft zo dus een eigen bedrijf en door regel geving die op het laatst snel is doorgevoerd door de pvda moeten we steeds meer er aan denken te verhuizen richting duitsland of belgie. gezien er allerlij belasting regels en stelsels komen zodat een zeer winstgevend bedrijf niet eens meer een gezin kan bekostigen gezien de staat alles jat. Draagkracht waar vraag is de sterken betalen meer als de zwakken dat is ok. maar er is een bovengrens natuurlijk.