Onderwerp: at your service
Enkele bericht bekijken
Oud 10 September 2002, 22:47   #46
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by BWM

Hij noemt alleen de problemen en geeft echt geen oplossingen hoor...

Vraag me trouwens af waar Tegemoetkoming in studiekosten een oplossing voor is, geloof niet dat daar echt een probleem is...

Het enige wat hij deed was een hoop herrie schoppen...
probleem het onderwijs kost enorm veel geld en werkt voor geen donders 2e fase mislukking en de aansluiting voortgezet onderwijs op universiteiten en of HBO is triest. moet geld voor komen wat er niet is

Oplossing volgens PIM
We verlagen de studie fininciering enorm of schrappen deze zelfs drastsich. Studenten zijn jong en dynamisch zij kunnen veel doen met de kennis die ze al hebben en de economie heeft hard mensen nodig studenten kunnen zo bijbaantjes nemen om zo de kosten van de studie te betalen.

Misshcien niet de oplossing die mensen graag zien en misschien werkt het ook niet maar goed we kunnen wel weer een 3e fase invoeren die heeeel veel geld kost maar goed is dat een betere oplossing wie weet wel ik zech van niet anderen wel dat zal een mening blijven gezien we het niet mee maken om te kunnen zien wie er gelijk heeft.

./ niet dat het mij uitmaakt want op moment dat ik studifinanciering aanvroeg lachten ze me hatelijk uit inkomen van vader + moeder is veel te veel toedeledoki. Niet erg het is allemaal best te betalen voor mij en me ouders.