Onderwerp: Ik probeerde....
Enkele bericht bekijken
Oud 26 September 2002, 12:29   #10
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Hmmz dat veel mensen zelfmoord egoistisch vinden vind ik eigenlijk een beetje belachelijk.

Ik denk, als jij echt geen reden meer ziet om hier op aarde te leven (niet omdat je ruzie heb met je vriend blablabla maar als je echt diep in de shit zit en dat je echt geen enkele uitweg meer weet), dat het dan juist egoistisch is van die mensen met wie je omgaat die dan tegen je zeggen: Neej dat moet je niet doen want dat vindt ik egoistisch. Die mensen moesten eens weten wat zo'n persoon dan allemaal heeft moeten doormaken en als je dan echt denkt dat je het niet langer meer aankan, tjah dan is dit een oplossing

Mensen moeten eerst maar eens die persoon die het wil doen leren begrijpen en dan pas gaan zeuren over dat het egoistisch is want lang niet iedereen doet het voor de lol maar dan zitten ze gewoon echt in een kutsituatie.

Om het nog even te verduidelijken: bijvoorbeeld een aantal mensen die in het WTC zaten en uit die toren sprongen omdat ze toch wisten dat ze in de val zaten..zij wisten geen enkele uitweg en die was er trouwes ook niet. Egoistisch van hun? Neej..ik snap ze wel

En zo zijn er nog wel meer mensen die in zo'n soortgelijke situatie terecht zijn gekomen en sommigen onder hen kan ik dan groot gelijk geven dat ze er een einde aan maken..