Onderwerp: ik heb een prob
Enkele bericht bekijken
Oud 26 September 2002, 19:07   #4
miss hutspot
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Melch
Okay, dit moet je niet verkeerd opvatten, maar leg in iedereen geval wat mesjes en shit uit haar buurt, zodat de kans en de verleiding kleiner is voor haar...

-m-
ik vroeg duzzz... waar snij je je eigenlijk mee? ze zegt : met m'n nagels.. en met scharen.. maar dat kan volgens mij niet :S als ik die joekels van sneejen in haar armen zie...... maar ik zal het doen!

En praat nog eens met haar, ga (indien mogelijk) een stukje lopen (rijden als het moet), en praat over alles. Wat zit haar allemaal dwars? Wat zou ze (wat mogelijk is) anders willen hebben? Probeer haar te helpen.
Probeer niet elke keer als je met haar praat, het over het snijden te hebben, maar doe dit op goede momenten.

jah dat doe ik ook wel, op school praten we ook wel over jongens en veel leuke dingen enzo.. dat we alle winkels leeg gaan shoppen enz als haar benen weer okee zijn.. :S maar ik snap het ook wel.......... ze heeft alleen maar tegenslagen.... en haal haar "duz niet echte" vriendinnen laten haar zitten... daar wordt ze duz heel depresief van.

Okay, ze heeft een ziekte aan haar benen, dat is echt so 'fucked', maar ze is geestelijk nog in orde? Zo ja, zeg haar dan dat haar 'mind' er helemaal niks aan doen, mensen overkomen dingen, mensen gebeuren dingen, normale dingen, goede dingen, slechte dingen... En niemand kan je echt vertellen waarom er zoveel slechte dingen gebeuren in de wereld, niemand weet het... Maar probeer het beste te maken van je leven, doe wat je kunt doen. En als je het echt niet meer ziet zitten? Leef dan niet meer voor jezelf, maar voor anderen!

COLOR=darkred]ze is dus verder helemaal okee.. doet vmbo enzo..... gaat voorderest allemaal lekker...... maar't lijkt gewoon dat ze :Soverspannen:S is... omdat het telkens weer verkeerd gaat...... [/COLOR]

bedankt!!
-xxxxxxxx- me

[
  Met citaat antwoorden