Onderwerp: LPF: hoe lang nog?!
Enkele bericht bekijken
Oud 3 October 2002, 10:25   #8
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

voor hetzelfde geld zingen ze het zeker wel uit, zo nie zie ik dat niet alle LPF fractie leden "sclecht" er zitten ook heel goede en rechtvaardige politici tussen.

Terug naar een volgend PAARS cabinet wel is dat bijna net zo iets als het dood vonnis tekenen van diverse grote steden. er zijn wijken binnen rotterdam die aan een zijden draad hangen de LPF gaf hier nog wat hoop voor maar het wederom ontkennen van de problemen daar is niks.

Een paars cabinet staat bij mij voor een slap beleid, de lage straffen van ons rechtssysteem MISDAAD loont gewoon soms WEL in het paarse gebeuren.

om een vorbeeld te stellen van de mensen van dit forum die het allemaal wel mee vinden vallen in hun redelijk veilige dorpje of stad buiten de randstad. In de gemeente waar in woon (Rhoon) is men begonnen met het bouwen van enorme hekwerken en zogenaamde weg afzettingen die open en dicht kunnen. het plan is om na 23:00 de gemeente als een ouderwetse vesting af te sluiten en via een particuliere bewakingsdienst de omgeving te beschermen, Ziekelijk dat alleen die ideen al nodig zijn naar mijn mening.

Waar moeten we heen met een volgend paars cabinet wel voor de mensen als mijn ouders in iedergeval niet in nederland ergens heen,