Citaat:
Originally posted by boertje
nou, ik moest langer op me OV kaart wachten dus ik kon de hele tijd zelf treinkaartjes gaan zitte dokke....en die pleurisleijers bij de IB groep wille nie eens terug dokke!!
|
Yha, same here.
Ik zou dit jaar een brake van school nemen, omdat ik op het laaste moment hoorde dat ik op em toen huidige school niet meer verder mocht. En was dus vrijwel voor mij onmogelijk om binnen een week een nieuwe school te zoeken (in verband met vakanties), en dus heb ik toendertijd me OV ingeleverd.
Wonderbaarlijk genoeg had ik toch een school gevonden, waar ik nu dus op zit. Maar me OV heb ik nog steeds niet, krijg het volgende week vrijdag. Maar in de tussentijd heb ik wel elke dag treinkaartje moeten kooen van 2x 3.30 euro. Het lijkt weinig maar na anderhalve maand loopt het toch best op.
En het ergste is ook wel dat ze het niet gaan vergoeden, omdat ik heb het ingeleverd. Terwijl hun de nadruk op leggen, dat je je OV meot inleveren, als je niet naar school gaat, om hoge boetes te voorkomen... het is allemaal zo goed geregeld daar
Waar het dus op neerkomt, is dat je schijt moet hebben aan de regels