Enkele bericht bekijken
Oud 5 October 2002, 15:35   #624
Oizo
Guest

Standaard

WJD:

- hoe belangrijk het is voor bepaalde mensen is om midden in een nacht op een forum te spammen door andere forumleden in de zeik te zetten?
- ik dat vette onzin vind?
- ik vind dat mensen hier op dit forum in hokjes worden geplaatst?
- mensen dat zelf motten weten als ze mij in het hokje "pauperds" zetten?
- dat toch onterecht is?
- dat komt omdat mensen me helemaal niet kennen en daarom niet moeten vooroordelen?
- ik uit een ander topic hier kan concluderen dat ik volgens anderen hier in het hokje zit waar Zaagmanz ook in zit?
- ik dat schandalig vind?
- ik heel anders ben dan Zaagmanz ben?
- en daarom niet in dat hokje thuis hoor?
- dat ik vind dat Bartje518 en al die anderen hier (iig de die-haerts die ook op s.com zaten) geen pauperds zijn?
- jullie dan verbaasd zullen zijn waarom ik dat denk?
- dat is gewoon vanwege de reden dat ik mensen niet in hokjes plaats?
- ik het daarom best wel aardig vind dat ik hier over veel onderwerpen gediscussieerd wordt?
- ik daaraan niet aan mee doe vanwege de simpele reden dat ik geen tijd heb om al die lange reply's door te lezen?
- ik het daarvoor veel te druk heb en belangrijkere dingen aan mijn hoofd heb?
- ik andere soort topics leuker vind, zo'n topics die jullie minder leuk vinden?
- ik daarom gewoon concludeer dat ik gewoon verschil van smaak met jullie qua topics betreft?
- ik dan niet begrijp waarom daar zo'n trammalant van wordt gemaakt met als eindresultaat een onzinnige spam-actie onder anderen een liedje van Mr.Oizo (ik dus) van Bartje, Phitje en Tuur?
- ik nu WEL een lange reply aant maken ben
- ik dat alleen maar doe als dat nodig is?
- dat nu zo'n moment is?
- MVV nog steeds zonder overwinning... o nee oud nieuws
- ik nu de andere topics ga beantwoorden?
  Met citaat antwoorden