Enkele bericht bekijken
Oud 8 October 2002, 08:30   #21
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak
1) Dus ? als ze bin laden zouden willen pakken, was ik het met je eens, maar als dat het doel was was heel 11 september niet gebeurt.
die hele afganistan oorlog is een grote grap, als ze bin laden haddenb willen pakken, was dat al gebeurt,
het gaat om grotere belangen.
helaas ziet ook hoop scheffer dat niet.

2) Neuh,hij probeert slechts 90 procent uit te roeien op een lijstje..
het mandaat opzich is goed, maar bush kan het niet uitvoeren, hij wordt gevoed door wraak, en geeneens die van 11 september maar die van zijn papa
Ik begrijp weinig van je post, maar zal eens proberen te reageren.

1) Haal je niet wat dingen door elkaar? Volgens mij gebeurde 11-9 eerder dan de jacht op Bin Laden en Al-Qaeda? Dus als ze na 11 september "echt" achter Bin Laden aan zouden gaan was 11 september niet gebeurd? Of bedoel je dat ze eerder het gevaar van hem hadden moeten inzien? Waar ik het trouwens wel mee eens ben, is dat de VS na 11 september ook naar zichzelf moeten kijken, en naar de redenen voor de haat tegen het land in de moslimwereld.

2) wat je hiet mee bedoelt is me niet heel duidelijk, je bedoelt dat Bush 90% van de moslims wil uitmoorden? Ik vind het nogal wat om hem zomaar met Hitler te vergelijken, waarom zou Amerika voedsel droppen, mensen in Afghanistan helpen, de Taliban uit Afghanistan willen hebben, samenwerken met moslimlanden als Saudi-Arabië en Pakistan? Echt niet omdat ze tegen moslims zijn.. het was geen oorlog tegen Afghanistan, maar tegen de Taliban en Al-Qaeda, dat vergeten mensen nog wel eens.
  Met citaat antwoorden