Enkele bericht bekijken
Oud 9 October 2002, 22:12   #8
Fade of Light
Guest

Standaard

haha prachtig

je hebt die screenshots uit 'knockouts of the UFC'
UFC staaat voor Ultimate Fighting Championship.
Dit is freefight.

Dit zijn de meest spectaculaire stukken uit UFC. Zo zou ik dus ook een video kunnen maken over crashes in de racesport en dan zou jij (als je van 'niks' wist) dat het een brute en veel te gevaarlijke sport is waar mensen dood gaan. Dit is echter een verdraaid beeld, omdaat het dan een op sensatiebelust stukkie video is....

Zoals die eerste KO op die video, dat die neger hem in een klem heeft. Dat is puur techniek, zo krijg je niet snel iemand vast. Hoe hij het afmaakt is wel wat grof en naar mijns inziens had de schijds eerder mogen ingrijpen.

Dit was verigens geen straatvechten. Wat ik bedoelde met krav maga (straatvechten) is dat je ook in het kruis mag slaan, kopstoten geven, krabben, bijten etc....(dit keur ik persoonlijk ook af in wedstrijdverband (het is er ook niet))

En als je die beelden ziet, dan kan ik me goed voorstellen dat je denkt, wtf, doen mensen dat voor hun plezier?!

edit:
P.s. voor mensen die die video wel eens willen zien:
Bij kazaa zoek je op 'knockouts' of 'ufc', daar staan meer video's, met technisch gezien wat meer inhoud en minder sensatiebelust
  Met citaat antwoorden