Onderwerp: Abortus
Enkele bericht bekijken
Oud 11 October 2002, 19:45   #12
trustfire
Guest

Standaard

Ik denk dat abortus een beslissing die mensen zeker niet te snel moeten nemen maar pure moord vind ik het niet echt...
Het kind leeft al wel en in zoverre in het dus moord, maar ik denk ook dat als bijde aanstaande ouders het er over eens zijn dat het voor het kind, voor hunzelf en voor iedereen beter als zij geen kinderen krijgen dat het dan niet heel erg is om abortus te laten plegen...
Ik denk ook dat abortus al moeilijk genoeg is voor de moeder want je laat iets van jezelf, uit je eigen lichaam weghalen en dat zal heus niet gemakkelijk zijn...
ik denk dat beter is om abortus te laten plegen, als je dent dat het kind anders ook geen leven heeft...
Als het maar aleen een moeder heeft,als ouders ruzie hebben, als het wordt gepest op school, als grootouders het kind ook niet willen....als het dus eigenlijk voor iedereen beter is, lijkt het mij beter als je 1 iemand het leven ontneemt maar daarmee ook 1 iemand minder een (minstens) waardeloze jeugd geeft...
Ik denk ook(ja ik denk veel)dat niemand hier kan voelen hoe het is om abortus te laten plegen(ik ook niet) en dat het voor de mensen die het wel hebben laten doen zelf al moeilijk genoeg is geweest en dat ze dan dus geen behoefte hebben en mensen die denken te voelen wat zij voelen....laat die keuze maar aan hun zelf over....lijkt mij het beste
  Met citaat antwoorden