Enkele bericht bekijken
Oud 12 October 2002, 21:46   #2
Stapper
Guest

Standaard

damn daar zit wat op gekropde woede in zeg
maar het is wel goed om het zo allemaal van je weg te schrijven, zo kun je het een beetje makkelijker maken, je bent je verhaal kwijt
het maakt het leven natuurlijk niet makkelijker, maar jij hebt gedaan wat je kan doen, je vader moet de rest doen, alleen hij kan er voor zorgen dat het weer goed komt
wat ik uit je brief lees is de relatie nou niet helemaal 100% (understatement) maar met deze brief maak je het niet beter, het is onpersoonlijk en misschien is het toch eens beter om dit allemaal tegen hem te zeggen en kijken wat die er op te reageren heeft, dit is erg egoistisch vind ik, maar het past wel bij de manier waarop hij je behandeld

ik denk dat je vader het niet echt leuk heeft gevonden om vader te zijn, hij vond het voor een paar jaar leuk, maar nu hij steeds meer dingen moet doen met name in de pubertijd, krijgt hij steeds meer de indruk dat hij het niet meer ziet zitten
hij laat zich niet meer zien om zo het voor hem makkelijker te maken als jullie niet meer terug komen (zo zie ik het iig)

het is natuurlijk niet makkelijk om al deze dingen achter je te laten, maar er ff over praten met iemand buiten je familie helpt wel, die kan on partijdig zijn en kan je veel steun geven in het verwerken van al je problemen

wat je nu moet doen is gewoon je eigen leven leiden en niet om kijken naar het verleden, gewoon aan je zelf denken en niet meer, ga veel leuke dingen doen, lekker met vrienden uit gaan

succes
  Met citaat antwoorden