Enkele bericht bekijken
Oud 13 October 2002, 13:42   #40
klootzak
Guest

Standaard

Originally posted by theo tank

Omdat hij wraak neemt (volgens jou) vergelijk je um met hitler??
Hoeveel Wereldleiders hebben in het verleden niet zulke actie gedaan. Als je iemand met Hitler gaat vergelijken doe je dat omdat hij sterke overeenkomsten heeft met Hitler die andere wereldleiders niet hebben/ of gehad hebben.
Ofterwijl een vergelijking met napoleon, of de spanjaarden in de 80 jarige oorlog zou dan ook kunnen als ik jou verhaaltje zo lees...

O, dus als meerdere het doen is het goed ?
kan mij het nou verotten of het in het verleden vaker is gedaan, ik kijk in het nu, ik leef in het nu, niet tachtig jaar terug.
En nee, ik ben niet voor terroristme of extremeische moslims, wel ben ik fel tegen onrecht en wraak.

dan mis je de essentie namelijk.
ik ben niet anti-amerika of bush maar zijn manier van handelen op het moment, vergelijk ik idd met hitler.
en als je zomaar in dit geval irak wil aanvallen zonder sterke bewijzen ben je idd een hitler achtige. die beschuldigde joden van rijkdommen stelen zonder bewijzen.
ik ben voor, veel zwaardere controles ook in zijn paleizen, als hij dat weigert, sta ik voor 100% achter die aanval.
Bush slaat een stap over, en wil nu al aanvallen.

En die aanslag verwacht, jah er waren mischien aanwijzingen dat er iets te komen stond
Maar welk mens had er nu voor 11 september 2001 vberwacht dat je er twee vliegtuigen door het WTC zouden (kunnnen!) knallen....
Das zo exrtreme vorm van terrorisme, dat was nauwelijks in te schatten.

Het was niet misschien, het was zeker
ze hadden alleen niet aan vliegtuigjes gedacht, omdat ze uitgingen van, in plaats van uitzoeken, van.
  Met citaat antwoorden